21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Skład Lxd2–372+3 Bxhpi na odcinku Stanica-Rudy
Foto: A.Cichowicz
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Lok omotywownia Rudy – lokomotywa Lxd2-372
Foto: A.Cichowicz |
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Przystanek osobowy Gliwice Kopalnia
Foto: A.Cichowicz
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Stacja Gliwice Trynek
Foto: M.Kiełboń
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Odcinek Pilchowice-Stanica
Foto: M.Kiełboń
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Stacja Bojków
Foto: M.Kiełboń
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Odcinek Bojków-Nieborowice
Foto: M.Kiełboń
|
21.05.1995 – Przejazd pociągu specjalnego
Stacja Nieborowice
Foto: M.Kiełboń
|
4.03.2000 – Pierwszy przejazd drezyną po silnie zarośniętym odcinku Rudy-Paproć
Foto: M.Senderowski
|
4.03.2000 – Pierwszy przejazd drezyną po silnie zarośniętym odcinku Rudy-Paproć
Foto: M.Senderowski
|
11.03.2000 – Prace przy odkrzaczaniu na odcinku
Rudy-Paproć
Na zdjęciu G.Kapusta, M.Senderowski i L.Galat
Foto: G.Kapusta
|
11.03.2000 – Prace przy odkrzaczaniu na odcinku Rudy-Paproć Foto: G.Kapusta
|
1.04.2000 – Pociąg w składzie 2WLs50+brankard na stacji Paproć Foto: G.Kapusta
|
1.04.2000 – Ten sam skład na szlaku Rudy-Paproć wjeżdża na most nad rz. Rudą Foto: G.Kapusta
|
1.04.2000 – Remont przepustu na szlaku Rudy-Stanica
Foto: G.Kapusta
|
9.12.2000 – Skład WLs180–15+Bxhpi wyjeżdża z Rud do Stanicy Foto: G.Kapusta
|
9.12.2000 – Ten sam skład na szlaku Rudy-Stanica
Foto: G.Kapusta
|
9.12.2000 – Ten sam skład w Stanicy
Foto: G.Kapusta
|
9.12.2000 – Ten sam skład na szlaku Rudy-Paproć
Fot o: G.Kapusta
|
9.12.2000 – Ten sam skład w Paproci Foto: G.Kapusta
|
19.01.2001 – Stacja Gliwice Trynek Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Gliwice Trynek
Jak by ktoś nie wiedział, jest to obiekt zabytkowy
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Bojków
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Bojków-Nieborowice
Przejazd na ul. Knurowskiej Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Wiadukt nad ul. Rybnicką
Po lewej tor normalny, po prawej pozostałość po torze GKW
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Bojków-Nieborowice
Pozostałości po torach tuż za wiaduktem nad ul. Rybnicką
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Dawny przystanek osobowy Mysia Góra
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Bojków-Nieborowice
Jedyny ocalały fragment toru za p.o. Mysia Góra
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Semafor wjazdowy przed stacją Nieborowice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Nieborowice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Nieborowice
Tory stacyjne
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Nieborowice
Kozioł oporowy
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Nieborowice-Pilchowice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Pilchowice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Pilchowice
Tory stacyjne
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Stanica
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Stanica
Mijanka na stacji
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Pilchowice-Stanica
Widok ze stacji Stanica Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Rudy
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Rudy
Lokomotywownia
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Rudy Wieża wodna Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Paproć
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Paproć
Mijanka na stacji Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Paproć-Szymocice
Widok ze stacji Paproć
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Szymocice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Szlak Szymocice-Nędza
Na wiadukcie przystanek normalnotorowy Szymocice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Nędza
Dawny budynek stacyjny
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Babice
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Markowice
Mocno zarośnięte tory stacyjne
Foto: P.Cieślar
|
19.01.2001 – Stacja Markowice
Widok w kierunku Babic Foto: P.Cieślar
|